Onze medewerkers en klanten zijn onze eerste prioriteit. In tijden van sociale onthouding en onzekerheid is het belangrijker dan ooit om onze missie te blijven benadrukken en lokale ondernemers, die steden en communities tot leven brengen, te ondersteunen.
Veel retailers en horeca-ondernemers hebben nu minder klanten en gasten, en proberen om te schakelen naar eCommerce, maaltijdbezorging en afhalen. Naast het gratis aanbieden van drie maanden eCommerce, Delivery en Loyalty aan nieuwe klanten, wilden we meer doen om te helpen.
We dragen onze missie uit door geld te spenderen waar het hoort: bij de ondernemers. Daarom vergoeden we tot €500 per werknemer voor aankopen – online, maaltijdbezorging en afhalen – bij Lightspeed klanten. Zelfs nu we afstand moeten houden, kunnen we lokale aankopen blijven doen en anderen aanmoedigen deel te nemen aan onze missie.
Lightspeeders steunen wereldwijd hun favoriete lokale ondernemers om ze draaiende te houden in tijden van crisis: samenwerken door lokale ondernemers te steunen.
Support jij ook lokale ondernemers? Deel het op Instagram of Twitter met de hashtag #Lightspeedlocal.
Nieuws en handige tips, speciaal voor jou.
Alle tools om jouw onderneming te groeien, direct in je inbox.