Horeko

Integraties Horeko
Compatibel met:
  • Lightspeed Restaurant POS (L-Series)
  • Afbeeldingen

Get organised. Go! Horeko

  • Eén systeem voor de twee grootste uitdagingen in de horeca
  • Optimaliseer je keuken. Verbeter je marge en krijg meer inzicht in je keukenproces met Horeko Kitchen Manager.
  • Haal het beste uit je personeel. Eenvoudig en snel online roosteren. Horeko Employee Manager is jouw tool voor personeelsmanagement.
  • Horeca zit in ons bloed – wij begrijpen als geen ander hoe we horecagelegenheden effectiever in kunnen richten.

“Met het complete Horeko systeem kunnen we sturen op onze twee grootste kostenposten: inkoop en personeel.” – Bjorn Massop, Chef van Villa Ruimzicht

Uitgebreide beschrijving

Eenvoudig, digitaal en efficiënt. De totaaloplossing van Horeko voor keuken en personeel is dé tool om het beste te halen uit jouw zaak. Ervoor zorgen dat jouw horecazaak efficiënter en winstgevender wordt, dat geeft ons energie. Onze softwareoplossingen zijn speciaal ontwikkeld voor de horeca en de uitdagingen die zo typisch en uniek voor de branche zijn.

Horeko Kitchen Manager

Het complete systeem voor keukenmanagement. De kracht van de Kitchen Manager zit in de combinatie van invoeren op kantoor en het scherm in de keuken, de Horeko Operator.

  • HACCP registratie – taken registreer je op naam, datum. Zo is jouw registratie eenvoudig en altijd kloppend.
  • Receptuurbeheer – waarborg je kennis en kwaliteit. Recepten digitaal met bereiding én opmaak.
  • Kostprijsberekening – snel de kostprijs van het recept berekend en dankzij de koppeling met leveranciers is dit altijd actueel.
  • Menu engineering – haal het maximale uit je menukaart. Kies de beste gerechten.
  • Houdbaarheidslabels – print ze direct uit het systeem, op de juiste naam, datum en tijd.

Horeko Employee Manager

Flexibel en veelzijdig personeelsmanagement. Horeko Employee Manager speelt in op de behoeftes van jouw zaak. Roosters maak je eenvoudig online. De uren registreren werknemers zelf – jij hebt gelijk het overzicht. En met de gratis app voor medewerkers is iedereen altijd op de hoogte van roosters en nieuwtjes.

  • Online roosteren – vul de diensten en deel het rooster. Zo eenvoudig is het!
  • Urenregistratie – vingerscan, app, pincode of RFID tag? Jij kiest wat bij je past.
  • Documentbeheer – alle documenten centraal bewaard.
    • Gratis mobiele app – jouw directe link met je medewerkers.
Categorie:
Personeelsplanning, Voorraad management
Product:
Restaurant