Inflatie bemoeilijkt aanschaf duurzame cadeaus Amsterdam, 13 december 2022 – Bijna driekwart (71%) van de Nederlandse consumenten is van plan dit jaar niet minder uit te geven aan cadeaus voor...
Vind meer nieuws
Data en inzichten
Elf procent vermijdt kortingsacties opzettelijk AMSTERDAM, 24 november 2022 – Bijna twee op de vijf Nederlandse consumenten (37%) wacht op populaire shopdagen zoals Black Friday en Cyber Monday met het...
Amsterdam, 31 mei 2022 – Drie op de vijf van de Nederlandse retailers is van plan om in 2022 meer te investeren in e-Commerce technologie om hun bedrijf te laten...
Amsterdam, 10 mei 2022 – Maar liefst 70 procent van de Nederlandse winkeliers merkt dat consumenten vandaag meer geld uitgeven dan voor de corona pandemie. De gevolgen van de alsmaar...
Amsterdam, 11 maart 2022 – Uit een onderzoek van Lightspeed (NYSE: LSPD) (TSX: LSPD), het complete ondernemersplatform waarmee ondernemers hun bedrijf kunnen vereenvoudigen, opschalen en uitzonderlijke gastervaringen bieden, blijkt dat een...
Amsterdam, 12 januari — Ondanks een uitdagend jaar met restricties, lockdowns en aanhoudende beperkingen, steeg het bruto transactievolume van Nederlandse horeca- en retail-ondernemers in 2021 met 43.83 procent ten opzichte...
Amsterdam, 14 oktober — 44% van de Nederlandse horeca werkt met minder personeel dan ze eigenlijk nodig hebben. Dit komt naar voren in een wereldwijd onderzoek van Lightspeed. Lightspeed (NYSE:...
Amsterdam, 25 augustus 2021 – Retail en horecaondernemers die ‘ineens’ tijdens Pride laten zien dat ze de LGBTQIA+ community steunen wordt door bijna een kwart van de Nederlanders (23%) gezien...
Amsterdam, 30 juli – Een klein anderhalf jaar na het begin van de pandemie brengt de Nederlander weer voorzichtig meer bezoek aan de horeca. Dat blijkt uit onderzoek bij 1127...